Κρητη
BINTEO: Η Γ. Γ. Καταναλωτή βάζει «φρένο» στις αυθαιρεσίες των εισπρακτικών εταιρειών
20 Δεκ 2016 15.44
«Φρένο» στις καταχρηστικές πρακτικές των εισπρακτικών εταιρειών που τηλεφωνούν καθημερινά και ενοχλούν τους οφειλέτες σε ακατάλληλες ώρες φιλοδοξεί να βάλει η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Με νομοθετικές παρεμβάσεις που θα γίνουν θα επιτρέπεται να γίνεται μόνο ένα τηλεφώνημα ανά εβδομάδα σε κάθε οφειλέτη ενώ παράλληλα θα γίνεται αυστηρότερος ο τρόπος ταυτοποίησης όσων χρωστούν.
Με νομοθετικές παρεμβάσεις που θα γίνουν θα επιτρέπεται να γίνεται μόνο ένα τηλεφώνημα ανά εβδομάδα σε κάθε οφειλέτη ενώ παράλληλα θα γίνεται αυστηρότερος ο τρόπος ταυτοποίησης όσων χρωστούν.